Wydział Architektury i Urbanistyki

Referat Organizacyjny
Symbol: AU-04
Adres siedziby: Rynek Podgórski 1, 30-533 Kraków
Telefon: 12-616-8150
Kontakt:www.bip.krakow.pl/idz
Pow.Czasowego Zastępstwa na St.Kierownika Referatu: Monika Wywiał

Zakres działania:

Do zakresu działania Referatu Organizacyjnego (AU-04) należą sprawy:



  1. Obsługa kancelaryjno - biurowa Wydziału.

  2. Prowadzenie Rejestru Centralnego - opisowej i graficznej bazy danych wydanych decyzji pozwoleń na budowę oraz decyzji o ustaleniu warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu (decyzji: o ustaleniu warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu, o ustaleniu warunków zabudowy, ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego).

  3. Udostępnianie rejestru opisowego oraz rejestru graficznego wydanych decyzji
    pozwoleń na budowę oraz decyzji o ustaleniu warunków zabudowy i zagospodarowania terenu (decyzji: o ustaleniu warunków zabudowy i zagospodarowania terenu, o ustaleniu warunków zabudowy, ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego) oraz przekazywanie ich kopii, dla obszarów objętych pracami planistycznymi do Biura Planowania Przestrzennego oraz na potrzeby Wydziału.

  4. Prowadzenie wewnętrznego rejestru miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego i udostępnianie zbioru na potrzeby pracowników Wydziału.

  5. Udostępnianie informacji publicznej na wniosek.

  6. Udostępnianie akt spraw zgodnie z ustawą o dostępie do informacji publicznej.

  7. Udzielanie odpowiedzi na pisma wpływające od stron nie wynikające z ww. ustawy.

  8. Prowadzenie Internetowego Dziennika Zapytań.

  9. Obsługa strony internetowej Wydziału w zakresie BIP.

  10. Wykonywanie czynności związanych z Systemem Zarządzania Jakością.

  11. Koordynacja Polityki Bezpieczeństwa Informacji z ramienia Wydziału.

  12. Prowadzenie spraw związanych z budżetem Wydziału w zakresie planowania bieżących zadań budżetowych, zmian w planie wydatków bieżących, sporządzania materiałów sprawozdawczych z realizacji budżetu, oraz monitorowanie zadań bieżących budżetu zadaniowego.

  13. Sporządzanie harmonogramu realizacji dochodów i wydatków budżetu Miasta Krakowa oraz bieżąca analiza wydatków i dochodów.

  14. Sporządzanie planów zamówień publicznych, przygotowywanie dokumentacji oraz udział w przeprowadzanych postępowaniach o udzielenie zamówień publicznych.

  15. Koordynacja obsługi Systemu Zarządzania Kosztami Zadań (Becomo) w zakresie działań Wydziału.

  16. Obsługa wydatków budżetowych.

  17. Przygotowanie dokumentacji oraz projektów umów dotyczących zlecania wykonania
    zadań innym podmiotom w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych.

  18. Obsługa systemów informatycznych związanych z realizacją budżetu.

  19. Obsługa zawierania umów i zleceń oraz ich realizacja.

  20. Prowadzenie ewidencji rachunków, faktur i umów.

  21. Sporządzanie sprawozdań dla GUS oraz GUNB w oparciu o bazę PLANBUD i rejestry oraz sporządzanie sprawozdań i informacji na potrzeby Wydziału, Urzędu Miasta Krakowa, Rady Miasta Krakowa lub wnioski stron.

  22. Prowadzenie aplikacji Bazy Osób Zaginionych.

  23. Prowadzenie spraw osobowych i socjalnych pracowników Wydziału.

  24. Prowadzenie rejestrów poleceń, zarządzeń i wytycznych Dyrektora Wydziału.

  25. Archiwizowanie i przekazywanie do Archiwum Zakładowego akt Wydziału.

  26. Prowadzenie księgi inwentarzowej Wydziału.

  27. Prowadzenie Kartoteki osobistego wyposażenia pracowników.

  28. Prowadzenie Kart użytkowników odpowiedzialnych za urządzenia komputerowe.

  29. Prowadzenie kasy Wydziału.


Wstecz