BIP MJO - Muzeum Historii Fotografii
DYREKTOR MUZEUM FOTOGRAFII
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
 

Specjalista ds. zamówień publicznych


 

  1. Nazwa i adres organizatora

     

    Muzeum  Fotografii  w Krakowie

    ul. Józefitów 16 30-045 Kraków

    + 48 /012-6345932

    e-mail: sekretariat@mhf.krakow.pl

     

    Muzeum Fotografii w Krakowie jest istniejącą od 30 lat instytucją. Główny profil naszej działalności jest związany z kolekcjonowaniem, zabezpieczaniem i udostępnianiem fotografii oraz sprzętu fotograficznego. Przed muzeum otwiera się nowy etap funkcjonowania związany z poszerzeniem działalności i rozbudową. W nieodległej perspektywie gruntownym remontom poddane zostaną obie siedziby. Po realizacji tych inwestycji otworzymy nowoczesne centrum wystawiennicze, edukacyjne i badawcze poświęcone fotografii. Dołączenie do naszego zespołu będzie oznaczało aktywny udział w tym procesie zmian.

     

    Oferujemy:

  • pracę w dynamicznie rozwijającej się instytucji kultury;

  • zatrudnienie w ramach umowy o pracę;

  • możliwość rozwijania kwalifikacji poprzez udział w szkoleniach, kursach kierunkowych i studiach podyplomowych;

  • możliwość rozwoju zawodowego i zdobycia unikatowego doświadczenia;

  • współpracę z prężnym zespole;

     

  1.  Do zakresu obowiązków Specjalisty ds. zamówień publicznych  będzie należało m.in.:

     

  • Przygotowanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych;
  • Udział w prowadzonych przez Muzeum postępowaniach o wartości poniżej kwoty 30.000 EURO;
  • Opracowywanie planów zamówień publicznych;
  • Sporządzanie sprawozdań z udzielonych zamówień;
  • Uczestniczenie w pracach komisji przetargowych oraz zespołach projektowych powoływanych przez Dyrektora Muzeum;
  • Prowadzenie zamówień finansowanych ze środków unijnych;
  • Opracowywanie umów dla zamówień na dostawy/usługi/roboty budowlane;
  • Aktualizacja i opracowywanie procedur związanych  z udzielaniem zamówień publicznych;

 

 

  1. Wymagania.

     

    Wymagania podstawowe:

     

  1. Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: prawo, administracja.

  2. Udokumentowane doświadczenie pracy na analogicznym stanowisku przez co najmniej 2 lata;

  1. Doświadczenie w realizacji zamówień udzielanych w projektach dofinansowywanych ze środków funduszy UE;

 

Wymagania dodatkowe:

  • Praktyczna znajomość przepisów ustaw Prawo zamówień publicznych, o finansach publicznych, Kodeks cywilny oraz Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020;
  • Oczekiwane kompetencje osobiste i społeczne: odpowiedzialność, komunikatywność, dokładność, umiejętność pracy w zespole, bardzo dobra organizacja pracy;
  • Praktyczna znajomość obsługi biurowych programów komputerowych w stopniu umożliwiającym sprawne wykonywanie obowiązków;
  • Mile widziane ukończone studia podyplomowe / kursy z zakresu zamówień publicznych.

 

  1. Przedmiot naboru

     

  1. Specjalista ds. zamówień publicznych w Muzeum Fotografii w Krakowie.
  2. Zatrudnienie w wymiarze pełnego etatu.
  3. Umowa na czas określony z perspektywą przedłużenia na czas nieokreślony;

 

  1. Procedura naboru

     

    Zgodnie z wymogami wewnętrznymi nabór ma charakter dwu-etapowy:

    I ETAP – polega na sprawdzeniu wymagań formalnych (obowiązkowych) oraz dodatkowych  na  podstawie nadesłanych aplikacji wraz z niezbędnymi załącznikami.

    Na rozmowę kwalifikacyjną zostaną zaproszeni tylko wybrani kandydaci w ramach I etapu rekrutacji.

    II ETAP – ocena merytoryczna nadesłanych aplikacji oraz rozmowa kwalifikacyjna z zaproszonymi kandydatami.

     

    UWAGA! W przypadku  dużej ilości zgłoszeń Muzeum zastrzega sobie prawo przeprowadzenia w ramach I etapu testu kwalifikacyjnego.

     

  2. Wymagane dokumenty

     

    Do konkursu może przystąpić kandydat, który złoży następujące dokumenty:

  1. CV oraz list motywacyjny.
  2. Kserokopie dokumentów potwierdzających  posiadane kwalifikacje.
  3. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.
  4. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych do celów rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych.
  5. Mile widziane będą referencje z poprzednich miejsc zatrudnienia.

 

  1. Termin, miejsce, i sposób składania dokumentów aplikacyjnych:

     

  1. Termin: do dnia 12.01.2018 r.
  2. Miejsce: Sekretariat Muzeum Fotografii w Krakowie ul. Józefitów 16 30-045 Kraków;
  3. Sposób składania dokumentów: w zamkniętej kopercie z adnotacją „Oferta na stanowisko Specjalisty ds. zamówień publicznych w Muzeum Fotografii w Krakowie” lub drogą elektroniczną na adres email: sekretariat@mhf.krakow.pl
  4. Aplikacje, które wpłyną po upływie wskazanego terminu lub niekompletne nie będą rozpatrywane.

 

  1. Informacje dodatkowe:

     

  1. Aplikacje, które wpłyną po upływie wskazanego terminu lub niekompletne, nie będą rozpatrywane.
  2. Po zakończeniu procedury naboru dokumenty aplikacyjne, które nie zostaną odebrane przez kandydatów w przeciągu 1 miesiąca zostaną komisyjnie zniszczone.
  3. Informacja o wyniku konkursu będzie ogłoszona na stronie BIP Muzeum,  zatem odpowiedzi negatywne nie będą udzielane.
  4. Organizator zastrzega sobie prawo odwołania lub przedłużenia procedury naboru w każdym terminie.
  5. Organizator zastrzega sobie prawo kontaktu z wybranymi kandydatami.
  6. Organizator zastrzega sobie prawo nie wybrania żadnego z kandydatów.

 

Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji ma Pan/Pani prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawianie.

Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26.06.1974 r., Kodeksu Pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.


 
 
 
Dyrektor

Marek Świca

Wyniki naboru na wolne stanowisko pracy w Muzeum Fotografii na stanowisko specjalista ds zamówień publicznych