OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
1. Wymagania formalne
-wykształcenie wyższe magisterskie, mile widziane kierunkowe (animacja społeczna, zarządzanie kulturą, PR, marketing, pedagogika, studia muzyczne;
-mile widziane doświadczenie w pracy w instytucjach kultury.
2. Wymagania dodatkowe
-praktyczna znajomość narzędzi promocji;
-umiejętność redagowania tekstów informacyjnych i promocyjnych;
-umiejętność zarządzania stroną internetową (wordpress) i portalami społecznościowymi;
-doskonała organizacja pracy, samodzielność, umiejętność energicznych działań;
-kreatywność, komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.
3. Zakres obowiązków
-planowanie i realizacja imprez klubowych oraz innych form uczestnictwa w kulturze;
-koordynacja działań organizacyjnych Klubu Kultury „Mydlniki”;
-archiwizacja i dokumentacja fotograficzna działań Klubu Kultury „Mydlniki”;
-sprawozdawczość Klubu Kultury „Mydlniki”;
-zastępowanie kierownika Klubu Kultury podczas jego nieobecności;
-organizowanie działań promocyjno-marketingowych ze szczególnym uwzględnieniem oferty Klubu Kultury „Mydlniki”;
-przygotowywanie i zamieszczanie materiałów w mediach społecznościowych;
-redagowanie informacji prasowych, komunikatów itp.;
-zarządzanie stroną internetową;
-organizacja i koordynacja działań animacyjnych, wydarzeń cyklicznych i jednorazowych odbywających się w Klubie Kultury „Mydlniki”.
4. Warunki pracy i płacy:
-stabilne warunki zatrudnienia (wynagrodzenie zależne od stażu pracy);
-zatrudnienie na umowę o pracę (pół etatu).
5. Wymagane dokumenty:
-życiorys (CV);
-„portfolio” (wykaz wcześniej powadzonych działań animacyjnych/organizacyjnych, ich krótki opis oraz posiadane referencje);
-kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie i staż pracy.
6. Termin i miejsce składania dokumentów:
Dokumenty aplikacyjne należy złożyć osobiście lub przesłać na adres: Klub Kultury „Mydlniki”, 30-199 Kraków, ul. Balicka 289 (decyduje data wpływu) albo przesłać drogą elektroniczną na adres: zapisy.mydlniki@dworek.eu do 15 kwietnia 2016 roku do godz. 16.00.
7. Ilość etatów
1/2 etatu
Dyrektor.Renata Lisowska