Rozwiązanie użytkowania wieczystego nieruchomości stanowiących własność Gminy Miejskiej Kraków i Skarbu Państwa
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 unijnego ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (tzw. RODO) informujemy, że administratorem danych osobowych jest Prezydent Miasta Krakowa z siedzibą Pl. Wszystkich Świętych 3-4, 31-004 Kraków. Z administratorem można się skontaktować listownie (adres jw.) lub drogą elektroniczną – adres e-mail: gs.umk@um.krakow.pl.
Dane osobowe będą przetwarzane w celach związanych z gospodarowaniem nieruchomościami Gminy Miejskiej Kraków i Skarbu Państwa.
Dane są objęte rejestrem czynności przetwarzania pn. Podmioty uczestniczące w obrocie nieruchomościami.
Informujemy, że:
Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: adres pocztowy – jw., adres e-mail: iod@um.krakow.pl.
Wydział Skarbu Miasta, Kasprowicza 29, 31-523 Kraków
Referat Współwłasności, Zasiedzeń, Rozwiązywania Umów Użytkowania Wieczystego i Roszczeń Osób Prawnych
Śródmieście
Krowodrza
Nowa Huta
Podgórze
Referat Gospodarowania Nieruchomościami Skarbu Państwa
Zadaj pytanie w sprawie procedury: www.bip.krakow.pl/idz
Film z tłumaczeniem opisu usługi na język migowy.
Pisemny wniosek o rozwiązanie użytkowania wieczystego nieruchomości / oryginał /.
Do 2 miesięcy od daty zgromadzenia pełnej dokumentacji.
Dokumenty, jakie mogą zostać uzyskane w postępowaniu
Kopie dokumentów może uwierzytelnić instytucja, która dokument wydała, notariusz lub występujący w sprawie pełnomocnik strony będący adwokatem, radcą prawnym, rzecznikiem patentowym lub doradcą podatkowym.
Nie dotyczy
1. Punkty Obsługi Mieszkańców,
2. Biuletyn Informacji Publicznej Miasta Krakowa (www.bip.krakow.pl)
Postępowanie wszczyna się z urzędu lub na wniosek.