Dokument archiwalny
GONIEC SZKOLNY wrzesień 2008 r. Szkoła Podstawowa nr 24im. Krakowskiej Straży Pożarnej w KrakowieAdres szkoły: 30-837 Kraków, ul. Aleksandry 17, ul. Aleksandry 19 – (filia)Tel. (fax) 012 658 15 44e - mail: sp24@sp24.webserwer.pl; www. spodstawowa24.republika.pl
Telefony: sekretariat szkoły : 012 658 15 44 dyrektor szkoły: w. 12z-ca dyrektora szkoły (filia): w. 18 gł. księgowy: mgr Ewa Bieżanowska -Bytnartel. (fax): 012 658 35 70 świetlica, kuchnia, intendentka: w. 13pedagog: w. 15 pokój nauczycielski: w. 16 (bud. gł.), 18 (filia)pielęgniarka: w. 24dyżurka: w. 26
ORGANIZACJA PRACY SZKOŁY
Czas trwania lekcji: (bud. gł.) pn. - pt.: 8.00-16.00; (filia): pn. - pt.: 8.00 – 14.55
Dyrektor szkoły: mgr Małgorzata Fyda, przyjmowanie stron: pn.: 14.00 – 15.15, wt.: 14.00 – 16.00
Zastępca dyrektora: mgr Beata Miąsko, przyjmowanie stron: wt.: 11.00 – 12.00 (filia), śr.: 14.30 – 16.00
Sekretarz szkoły: Izabela Waszkiewicz, intendent: Agata Grzesiak, przyjmują strony: pn., wt., pt.: 10.00 – 13.00 , śr.: 12.00 – 15.00
Referent ds. uczniowskich: Agnieszka Kałwa przyjmuje strony: pn., wt., śr., pt. : 9.00 – 13.00; czwartek – dzień wewnętrzny
Pedagog szkolny: mgr Małgorzata Gałęziowska pn.: 9.30 - 13.30 , wt.: 8.00 – 12.00, śr.: 9.30 – 13.30, czw.: 10.00 – 14.00,
pt.: 12.00 – 16.00
Doradca ds. j. polskiego: mgr Magdalena Jamka, dyżur: wt.: 9.35 – 11.35, czw.: 9.35 – 11.35
Biblioteka szkolna: mgr Iwona Biesiada pn. – pt.: 8.30 – 14.30
Świetlica szkolna: mgr Agnieszka Gałązka, mgr Joanna Smoła, mgr Agnieszka Janas, pn. – pt.: 7.00 – 17.00
Stołówka szkolna: pn. – pt.; 12.00 – 14.15, klasy I - 15.00, cena obiadu: 3.80 zł (uczniowie)
Przyjmowanie wpłat: „dyżurka” w budynku głównym szkoły w godz.: 8.00 – 15.00. Harmonogram wpłat: 3,4,5 IX;24, 26,29 IX;
28,29,30, X; 25,26, 27 XI; 5,6,7 I; 27,28,29, I; 11,12,13 II; 26,27,30 III; 27,28,29 IV; 26, 27,28 V
Gabinet Profilaktyki Zdrowotnej i Pomocy Przedlekarskiej: piel. dypl.: Małgorzata Walter: wt., śr., pt.: 8.00 – 15.00;
lek. stom.: J. Mikulska czw.: 9.00 – 11.00, lek. stom.: K.Adamska pn..: 9.00 – 11.00, asyst. stom.: T. Serwin pn., czw.: 9.00 – 11.00
Księgowość (filia): gł. księgowa: mgr Ewa Bieżanowska – Bytnar, przyjmowanie stron: pn. – pt.: 10.00 – 13.00
Specjalista ds. płac: mgr M. Morawska (filia) pn. – pt.: 7.00 – 15.00
Spotkania Prezydium Rady Rodziców: pierwszy wtorek miesiąca, godz. 18.00, s. 24, Walne Zebranie Szkolnej Rady Rodziców: 3 razy w roku.
Dyżury Skarbnika: podczas obowiązkowych zebrań z rodzicami w sekretariacie szkoły.
SAMORZĄD UCZNIOWSKI:
Opiekunowie S.U.: mgr I. Kunc, mgr K. Zoła
Przew. S.U. – E. Książek (6b), z-ca przew. : K. Janus (6a)
KOŁA ZAINTERESOWAŃ W OKRESIE: IX – XII 2008 r.
Klasy I - III
L.p. Nazwa Koła Imię i nazwisko nauczyciela prowadzącego Termin zajęć
Dzień Godzina Sala
1. Edukacja Teatralna mgr J. Kmita czwartek 14.10 – 14.55 filia
2. Edukacja Muzyczna mgr G. Kosek czwartek 14.10 – 14.55 filia
3. Edukacja plastyczna mgr M. Stempak poniedziałek 15.15 – 16.00 8
4. Zajęcia Wyrównawcze w kl. I a mgr B. Treścińska wtorek 10.40 – 11.20 filia
5. Zajęcia Wyrównawcze w kl. I b mgr J. Kmita wtorek 9.45 – 10.30 filia
6. Zajęcia Wyrównawcze w kl. I c mgr G. Kosek środa 9.45 – 10.30 filia
7. Koło Małego Ratownika Medycznego mgr M. Sieńko czwartek 12.30 – 13.15 10
8. Edukacja Matematyczna mgr Z. Suska czwartek 12.30 – 13.15 9
9. Koło Sportowe mgr I. Kunc - informacja o terminie zajęć u n-laprowadzącego 22.IX. b.r.
EDUKACJA MEDIALNA (zajęcia w s. 23): mgr Beata Miąsko I a – wt.: 9.45 - 10.30, I b – wt..: 8.50 – 9.35, I c – czw.: 8.50 - 9.35;
II a – śr:. 13.35 – 14.20, II b –pon.: 13.35 – 14.20;
III a – pon.: 12.30 – 13.15, III b – pt.: 11.35 - 12.20, III c – pon.: 11.35 – 12.20.
ZAJĘCIA KARATE: (org.: Klub „Master”) wt., czw.: 17.00 – 18.00 (filia - sala gimnastyczna)
GIMNASTYKA KOREKCYJNA (kl. I - III): mgr E. Najder I a, I b, I c, II b, III b, mgr I. Kunc III a, III c; mgr A. Płatek II a
Klasy IV –VI
L.p. Nazwa Koła Imię i nazwisko nauczyciela prowadzącego Termin zajęć
Dzień Godzina Sala
1. Edukacja Plastyczna mgr M. Stempak poniedziałek 14.30 – 15.15 8
2. Edukacja Ekologiczna mgr D. Hojny czwartek 14.00– 14.45 24
3. Edukacja Regionalna mgr I. Gedliczka czwartek 13. 35 – 14.20 10
4. Chór Szkolny mgr J. Kołodziejczyk poniedziałek 16.30 – 17.15 11
5. Koło Teatralne mgr M. Myszka wtorek 15.10 – 15.55 8
6. Koło Utalentowanych Matematyków mgr H. Ombach wtorek 14.25 – 15.10 7
7. Koło Miłośników Matematyki mgr A. Michno wtorek 13.35 – 14.20 8
8. Koło Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego i Małego Ratownika Medycznego mgr Z. Janas wtorek 14.20 – 15.10 23
9. Koło Recytatorskie mgr E. Gilewska wtorek 12.20 – 13.05 11
10. Koło Przyjaciół Książki mgr I. Biesiada środa 14.30 – 15.10 biblioteka
11. Koło Sportowe kl. IV mgr E. Najder środa 14.25 – 15.10 sala gimnastyczna
12. Aerobik mgr I. Kunc środa 14.25 - 15.10 sala gimnastyczna
13. Koło Sportowe kl. VI mgr A. Płatek - informacja o terminie zajęć u n-laprowadzącego 22.IX.b.r.
14. Koło Sportowe - Koszykówka mgr E. Najder środa 15.10 – 16.00 sala gimnastyczna
15. Koło Sportowe mgr A. Płatek - informacja o terminie zajęć u n-laprowadzącego 22.IX.b.r.
HARMONOGRAM SPOTKAŃ Z RODZICAMI
(budynek główny)
KL. I – III oraz Oddział Przedszkolny – godz. 16.30
Kl. IV – VI – godz. 18.00
16. IX. 2008 – zebranie obowiązkowe
21. X. 2008 – dzień otwarty (kl. 0 – VI)
18. XI. 2008 – zebranie obowiązkowe
13. I. 2009 – dzień otwarty (kl. 0 – VI)
10. II. 2009 – wywiadówka
17.III. 2009 – zebranie obowiązkowe
21. IV. 2009 – dzień otwarty (kl. 0 – VI)
19. V. 2009 – zebranie obowiązkowe
ORGANIZACJA ROKU SZKOLNEGO 2008/2009
1. Rozpoczęcie rocznych zajęć dydaktyczno-wychowawczych 1 września 2008 r.(podstawa prawna: § 2 ust. 1a rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002 r. w sprawie organizacji roku szkolnego - Dz. U. Nr 46, poz. 432, z późn. zm.)
2. Zimowa przerwa świąteczna 22 - 31 grudnia 2008 r.(podstawa prawna: § 3 ust. 1 pkt 1 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002 r. w sprawie organizacji roku szkolnego - Dz. U. Nr 46, poz. 432, z późn. zm.)
3. Ferie zimowe 16 lutego – 1 marca 2009 r.:Kujawsko-Pomorskie, Lubuskie, Małopolskie, Świętokrzyskie, Wielkopolskie
4. Wiosenna przerwa świąteczna 09 – 14 kwietnia 2009 r.(podstawa prawna: § 3 ust. 1 pkt 3 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002 r. w sprawie organizacji roku szkolnego - Dz. U. Nr 46, poz. 432, z późn.zm.)
5. Sprawdzian przeprowadzany w ostatnim roku nauki w szkole podstawowej 2 kwietnia 2009 r.
6. Dni wolne od zajęć dydaktyczno-wychowawczych w szkołach z 5 - dniowym tygodniem pracy 12 czerwiec 2009 r.(podstawa prawna: § 5 ust. 2a rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002 r. w sprawie organizacji roku szkolnego - Dz. U. Nr 46, poz. 432, z późn. zm.)
7. Dodatkowym dniem wolnym od zajęćw szkołach z 5 - dniowym tygodniem pracy może być po odpracowaniu: 10 listopada 2008r. i 2 stycznia 2009 r.(podstawa prawna: § 5 ust. 2 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002 r. w sprawie organizacji roku szkolnego - Dz. U. Nr 46, poz. 432, z późn. zm.)
8. Zakończenie rocznych zajęć dydaktyczno- wychowawczych 19 czerwca 2009r.(podstawa prawna: § 2 ust. 1 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002 r. w sprawie organizacji roku szkolnego - Dz. U. Nr 46, poz. 432, z późn. zm.)
9. Ferie letnie 20 czerwca - 31 sierpnia 2009 r.(podstawa prawna: § 3 ust. 1 pkt 4 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002 r. w sprawie organizacji roku szkolnego - Dz. U. Nr 46, poz. 432, z późn. zm.)
10 listopada 2008r. (poniedziałek) – odpracowujemy 20 września 2008 r.(sobota) – AKCJA: „SPRZĄTANIE ŚWIATA 2008” -
25 września (czwartek) – ŚWIĘTO SZKOŁY
2 stycznia 2009 r. (piątek) – odpracowujemy w dniu 12 stycznia 2009 r.(sobota) w następujący sposób:
· kl. 0 – III – RODZINNY TURNIEJ SPORTOWY
· kl. IV – V – zajęcia dydaktyczne
· kl. VI – przygotowanie do sprawdzianu
PRACE REMONTOWE W II SEMESTRZE ROKU SZKOLNEGO 2007/2008
Pomalowanie następujących pomieszczeń: biblioteki, gabinetu dyrektora w budynku głównym i w filii szkoły, pokoju nauczycielskiego w filii szkoły, kuchni szkolnej; wymiana płytek PCV na wykładzinę w pracowni komputerowej, na korytarzu I p., w gabinecie pedagoga, w bibliotece, w oddziale przedszkolnym, w technice, w reedukacji, remont łazienki w filii szkoły, wymiana wykładziny na płytki w pokoju nauczycielski i na korytarzu w filii.
P0MOGLI SZKOLE:
Rada Dzielnicy XII, K. Szmigiel – prez. Spółdzielni Mieszkaniowej „Nowy Bieżanów”, Komenda Wojewódzka i Miejska Państwowej Straży Pożarnej, T. Miąsko i firma: TELEKOM, Spółdzielnia Mieszkaniowa „Nowy Bieżanów”, fima „Rafapol” sp. z o.o., Rada Rodziców, Szkoła Tańca Towarzyskiego „As” A.A. Gąsiorowskich
oraz anonimowi ludzie dobrego serca.
WSZYSTKICH RODZICÓW I PRZYJACIÓŁ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 24
IM. KRAKOWSKIEJ STRAŻY POŻARNEJ W KRAKOWIE
ZAPRASZAMY DO WSPÓŁPRACY !